tisdag

What about me then?!

Wehey! 
Mitt allra första trevliga lilla inlägg i min inte allra första, men dock så trevliga, blogg.

En presentation är alltid på sin plats såhär i början.
Jag heter Agnes, och ska bli myndig i år. 
Är uppvuxen med ena foten i Stockholm med bratkusiner och den andra i norrlands inland med skoter och vedspis. Nu bor jag i något slags mellanting, Umeå.
Det bästa jag vet är att läsa morgontidningen och knapra på lite scones, och sen få skölja ner hela härligheten med en balja saffransté. 

Kan ju nämna att jag tillbringar sjukligt mycket tid med min bästa vän, Sara. Vi sover, äter, skrattar, festar, snackar skit tillsammans 24/7 i princip. 
De korta abstinensbesvärade stunder jag inte tillbringar med henne praktiserar jag på ett kafe samtidigt som jag går bild på gymnasiet. 

Mina värsta egenskaper är att jag stjäl saker när jag blir full, blir som värsta skatan och fingrar på allt somblänker. eller innehåller alkohol. En annan grej är att jag duschar hellre för sällan än för ofta. Lathet kallas det. Och äckel kanske, vad vet jag.

Tja, resten får ni väl upptäcka för banne mig, den här bloggeloggigen ska inte bli som varenda jäkla bloggförsök jag försökt mig på nejnej. Jag ska INTE ge upp efter tre inlägg.
Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar