måndag

ch-ch-ch-changes

Jag är arg nu va.
kan ju konstatera idag att jag hatar förändringar, jag är extremt konservativ. 
i varje fall när det gäller min bilddagbok.
jävla hemsidan http://www.bilddagboken.se har ju för tusan en ny äcklig lunarstorminspirerad layout med plotter, skit och fula ikoner. 

Nej, säger jag, jag ger upp min bilddagbok 
och säger bye bye till mina 156 bevakare 
och börjar blogga på allvar istället.
Även fast min kamera kom hem idag från verkstan. 
Och framkallar mina bilder analogt. 
För det är ju mycket mer alternativt.

Apropå alternativt.
På bup idag ägnade vi terapitimmen åt att jag vill vara unik. 
Alla är ju unika egentligen, men jag vill vara speciell och inspirerande.
Jag är rädd för att folk ska tycka att jag är tråkig. 
Att jag ska vara en sån som bara säger men aldrig gör.
Att mitt liv ska bli
som alla andras


1 kommentar:

  1. gammalt inlägg i know. men du är jävligt inspirerande.
    efter jag läst ditt hårinlägg om att man ska testa olika frisyrer
    och hårfärger eftersom håret ändå växer ut sen igen så gick jag in till toan och klippte lugg. ok, inte världens förändring. men ja, du inspirerar!

    SvaraRadera