söndag

fjortisinlägg fullt av "typ"

Alltså grejen är att jag aldrig har varit bakis på riktigt i hela mitt liv och bara för att jag är det idag så sätter min pappa igång att trumma på sitt trumset så jag vaknar. När jag kommer ut i hallen deklarerar mamma fröjdigt att vi ska få gäster om två timmar varav deras dotter är i min ålder och jag förväntas underhålla med sång och dans, typ.
Nej fy fan för den här dagen säger jag bara.


Gårdagen måste jag bara berätta om, den var jävligt mysko.

Kvällen började hemma hos Johanna med en flaska cabernet och harry potter. 
Det var ju nice men vi ville ha lite party så vi bjöd dit greenhat och hans vän, de gick genom eld och vatten för att komma fram antar jag för det tog en jävla tid. 

Grejen med greenhat är att han är Umeås typ största emo och folk tycker att han dessutom är skitful, kan lägga upp en bild så kan ni döma själva, utseendefixerade horor. 
Mitt nyårslöfte var att hångla med honom vilket infriades för någon månad eller två sen, anyhow, mitt nya nyårslöfte innebär att gå lite längre. Skit samma det var ju onödig info.

Nåväl! Kvällen fortskred och efter rejv med blinkande glas och prodigy drog vi på stan med ett löfte om att taxin skulle betalas när vi kom fram av våra två nyfunna vänner stekarna från luleå.
Dessa stekare visade sig vara riktiga egocentriska svin. No shit?!

Visst, vi hamnade i deras säng men jag gjorde då inget förutom att lyssna på thaistekarn som ba "jag har en eskortservice och är dum i huvet och skitrik" och den andra som ba "jag sysslar med bedrägeri och är också skitdum". Men jag vaknade till bland kuddarna av att Sara och thaistekarn höll på med gud vet vad precis brevid mig.

Väcktes klockan noll fem av att någon hällde vatten i mitt ansikte! Seriöst?! Och inte nog med att han väckte mig, han körde dessutom halvt ut oss med förevändan att "nä jag ska sova"
Halvfull och halvbakis stapplade vi ut 
men inte förrän jag spottat i både hans sko och hårgele.

Barnsligt, i know, men nåt ska han ju ha för att stört min skönhetssömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar