torsdag

Smarta idéer X 2

Idag kom jag på världens bästa ideer när jag pratade med Sara i telefon.

Eftersom jag saknar henne, och hon saknar mig så ska jag skära oss båda på hälften och sen sy ihop halvorna med den andra halvan, alltså, min vänstra agneshalvan med högra sarahalvan. 
Det är råsmart!
För det första har vi min kreativa bildhjärnhalva och Saras smarta mattehjärnhalva.
För det andra blir det ju en halva var över av oss, så den syr vi också ihop och den får göra alla tråkiga grejer som typ datakunskap och plasta in bandybollar(Saras extrajobb).

Min andra plan är att, eftersom jag tycker att alla är fina på insidan (till skillnad från alla andra i den här snedvridna världen), så ska jag starta ett barnhem för fula människor.
Okej, de behöver inte vara barn kanske, huvudsaken de är fula. 
Jag ska ta hand om dom och säga att "såja, det är bra, jag tycker iallafall att du är fin, kram lilla vän" och dom ska älska mig allihopa.
Jag kommer få mitt egna fula lilla harem!


Aja, nu ska jag dra på bodypump och få muskler. 
Jag älskar att få muskler. 
Det är coolt.

1 kommentar: