måndag

use me use me

Jag har lätt för att bli överkörd av vissa människor.
Liksom, det blir så svårt att säga emot, lättare att ge upp.
Le, skratta lite tvingat åt allt och hoppas på att bli modigare någon gång.

Min nya hang-up måste vara kokosmjölk. 
Det är så himla gott tillsammans med müsli, frukt och lite sylt.

Idag slaskade jag runt i snögloppet och började fundera på varför jag 
egentligen går i skola, sliter på schmäck, läser böcker, sitter vid datorn.
Är det saker jag mår bättre av?

Både jag och min lunchkompanjon för dagen, Hanna Gunséus 
(som är en av mina största inspirationskällor btw) 
var överens om att vi ville göra allt. Kunna allt. Nu.
Antar att det är en del av att vara tonåring, det är så de säger iallafall.

Ge mig en fest i helgen för jag vill kanske fly
kanske litegrann.

1 kommentar:

  1. Det låter som att det kanske blir frisörfekke.

    SvaraRadera