onsdag

Long time no see
Sry att jag inte skrev igår! Jag vet att ni saknar mig alldeles förfärligt då.
Fick typ djup ångest alltså av att missa en dag och det värsta är att där var jag seriös.
Första april var det iallafall och jag och Sara körde aprilskämt.
Undrar hur många som gick på att vi äntligen blivit tillsammans, efter år av djup vänskap.
Mina franskapolers gick på att vi inte skulle få några pengar alls före resan från studiefrämjandet.
Sen gick två tanter på att vi skulle starta en hundfrisering inne på Schmäck också.
Hur lättlurad får man bli, seriöst?

Nåja
Ikväll hamnade vi på fest hos några konstiga umedalsbor med Sofia och Lonian.
Hehe lol Lonian. Ska fota med honom någon gång snart, blir ju asparty, hoppas han är naken.
Missade dock top model, ska se det nu eftersom jag bandat det.
Gud vad intressant fakta, ta och copy/paste det på din bilddagbok och skriv hur djupt det var och hur det förändrade ditt liv.

Iallafall
Checklista inför framtiden:
lära mig spela harpa
röka hasch
och skaffa mig en näktergal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar