torsdag

KAMMA.
idag hälsade jag på en snabbis på dragonskolan, och då råkade jag kamma hem gratis ansiktspeeling, massage, lermask, hela rubbet. är sjukt nöjd. när jag blir rik ska jag börja göra såna behandlingar för serri det var så himla skönt. huden blev väl gladare hoppas jag.
iochförsig tände jag en cigarett tre minuter efter, men vafanken.

ikväll ska jag släpa med sara på aerobics. har vart på ett sånt pass förut och ser inte fram emot det. eftersom jag har noll koll på höger och vänster så gör jag bara fel, men det skiter jag i nu.
jag har fått magmuskler. faktiskt. har aldrig haft det förut så jag är asnöjd.
men jag vill ha fler. inte magar, utan muskler, så jag ska börja bodypumpa minsann. är astaggad.

dagens inspiration: glitter, hollywood & lyx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar