söndag
















long time, noo see. 
anledningen är mest att lösenord och mailadress 
tar sån jävla tid att knappa in här.
jag har varit i paris och lite i stockholm under tiden jag vart borta från min älskade bloggzor.
orkar inte komma på nåt nytt så jag skriver av min dagbok, från första dagen i bussen.

"gud, vi är faktiskt här nu. Paris.
det kvittar att jag glömt både handduk och jacka för vi är här, susar fram på en lummig motorväg genom det platta gröna landskapet. blommor solsken och en buss full av spanjorer.

dagen var en berg och dalbana av nervositet som trycktes ner, bubblade upp och ner i bottten av magen igen. Mitt pass låg i en väska i bagageutrymmet, vilket jag inte ens var säker på.
planet skulle gå 30 min innan vi trott först, men det var också ett feltroende.

Frida och Elina slår på varann, Sandra säger åt dom på skarpen från sätet bakom mig och Sofie brevid mig vill inte att vi ska ta henne som en knarkare.
vi får fråga oss fram till woodstock hostel. 
det går säkert bra!"

hahaha sen var det ju kul, en kväll när jag kom hem och var råfull skrev jag det här:

"Ce soire
Det är kväll hemma. Halv nyktrande. Mixar språk.
1 pussar Hugo-knarkar, han köper drinkar
2 Sofies plånbok stulen/borta
3 KNARKARJÄVEL
Frida 3 told me so much tonight bout like yknow drugs, her background and everything och p´jag ska prata svenska. nu gråter sandra.
känslor är jobbiga.
talked about DBT ce soir too. Feelings came up"

Kan jag sluta vara så himla töntig.

1 kommentar:

  1. Älskar din blogg intressant läsning och fina bilder!

    SvaraRadera