torsdag

Okej.
Sitter i skolans bibliotek med en myska forslundaliknande kille som asgarvar ensam åt mangan på skärmen framför honom.
Jag skulle så kunna vara han. För några år sen vill säga.
Apropå jag för några år sen, min lillebror börjar bli som jag!
Igår när jag kom hem satt han ute på asfalten i en ring med sina emokompisar (bl a superemot enar) och hade en vit boa runt halsen dessutom. Jag menar, vad är grejen? Oh jag hoppas han blir superemo han med och revolterar mot Signes emohat. han är ju ändå tonåring nu, så nåt ska han ju revoltera mot.

Har jag revolterat mot nåt förresten? Kan inte komma på något alls faktiskt.
OMG det är nåt fel med mig.

1 kommentar:

  1. Hörru, du har ju också en blogg!! fan vad nice! :)
    Aa visst var hundarna fina yesyes=)
    guud vad snygg bild, Agnes du är så snygg!

    SvaraRadera