tisdag


shit, är alldeles uttorkad. mitt huvud är en öken och min mun en sandstrand. det lär det fortsätta få vara en vecka i sommar eftersom jag får typ en kisspaus var tredje timme och inte vågar dricka vatten även fast jag jobbar ute i solen hela tiden.
seriöst! jag kissade bakom en gran i söndags eftersom jag fick jobba sex timmar i sträck utan en enda rast, det är faktiskt olagligt.
visst, jobb är kul, men inte när man ba plågas av det.

okej, har iallafall kommit på hur jag ska se ut när jag sitter där och steker och torkar ut mina vattenreserver i sommar: yamanba!
världens finaste stil. det var japanska tjejer för typ tio år sen som inspirerades av baywatch och kalifornien, och började använda på tok för mörk foundation, för mycket hårspray och för mycket rosa gulliga kläder. yamanba blev den extremaste grenen där skyhöga klackar, svartvita ansikten och neonfärgade kontaktlinser blev ett måste.
som vanligt älskar jag ju det extrema, så jag har fallit pladask för yamanbastilen.

nån som vet var jag kan få tag i billiga stora plast/tygblommor att ha i håret?
pax köpa löshår dessutom! ska ba... få fint hår själv först. host. lär hända.

1 kommentar:

  1. h&m ju, har köpt flera stycken tygblommor att ha i håret där!

    SvaraRadera