söndag

signe hatar mig för att jag lånar hennes nagellack, smink, kläder allt.
men vad tusan, hon lånar mitt namn på fula vimmelbilder.
låna ut och låna in, that´s how it goes.
idag då?
jag planerar att stanna i sängen hela dagen, invirad i täcken och kolla på my little pony.
kanske tar en promenad snart också. intressant vetande? ska starta en blogg där jag ska bara skriva sånadär ovärda grejer, typ som kissie <3. ba "hej nju har jag fått cola av pappa, ska snart träffa K" alltså. vem bryr sig. jag, tydligen. haha.

gårdagen förflöt i ett rosa fluffigt skimmer, bokstavligen.
jag och hanna var fabolous och snyggast på stället, såklart.

kvällens höjdpunkt var väl när vi låste in oss på toaletten och hånglade inför kisskillen som var för pryd för att kissa utan bara ville titta på när vi roade oss. haha.
hans kompisar trodde väl att vi gjort lite mer när han kommer ut (efter mycket dörrbankande och handtagsryckande) med två fnissande gräddbakelser i släptåg.
men jag kan ju dementera de ryktena.

det som sög mest var att jag var tvungen att åka hem kvart i tre när jag helst ville ligga kvar upp och ner i det tomma badkaret och vifta med mina lackskor i vädret.
men man kan inte få allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar