lördag

terrorist bomb terrorist

hej och hå luden tå :-P
jag är i skellefteå, firade min midsommar här. full på rödvin och kletig av rött läppstift vinglar jag ut på trappen och förbannar norrland i mitt stilla sinne. mygg?
vem fan har uppfunnit myggen? kan inte spindlarna och fåglarna och vilka fan det nu är som äter mygg käka nårt annat? de kan serri få typ min mat istället. då bli rjag ju smal också! ba tja agnes läget jävlar vad smal du är har du gått och fått anorexi? och jag ba "eeh nej har matat spindlar hela året"
fast jag tycke rju itne om spindlar heller.
kan inte alla bara dö

med detta svammel vill jag väl mest säga att på det stora hela hade jag en fin midsommar, och hoppas alla andra hade det med. heja heja nu vill jag klia upp mig.
var glada alla som inte bor i norrland. punkt slut

terrorist terrorist bomb al quaida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar