torsdag

gammschå

jag är arton nu hej och hå! happy birthday till mig! dagen började med presenter, fick två stora böcker med lachapelles foton, tre my little ponys, disco-uggle-trosor och en massa annat fint. åt jordgubbar och glass, sen drog vi på spa och stekte lite.

ikväll ska vi hyra nån bra film, jag har ju avverkat både marie antoinette och fear & loathing in las vegas så nu tycker jag det är dags för requiem for a dream. de tre är mina favvifilmer, förutom killbill vol 1 som jag alltid kommer älska. och lite småtöntiga japanska lolitafilmer ofc. men jag är faktiskt ingen filmmänniska, så nä'r jag väl gillar en film så älskar jag den i hundra år efteråt fortfarande.
imorrn går jag på krogen för första gången, i sverige alltså. spännande hej och hå., ska skaka rumpa tills den faller av med frida och alla kurderna på x3m. m-m-M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar