söndag


Annikas bild. Hon har också en blogg, http://chocolatejesus.blogg.se/. världens mysigaste åldihemmare.


Helgen: Var med andré från skellefteå som jag faktiskt tycker mer och mer om för varje gång vi ses. Äppelpaj till frukost för min syster, ägg och bacon för min del. Satan så nyttiga. Mat mat mat nomnomnom Liselott.

edge, utspökad till panda enligt mitt månadslånga pandalöfte, och jag fick hjälpa till i klädshoppen där jag även hitatde världens bästa vinterjacka, en dubbelknäppt sjömanskavaj med axelvaddar! i looove axelvaddar!
dansade satan till nåt random band från Skellefteå, dynamiska duon tror jag det hette. jag som aldrig dansar nykter, lololol. Förutom på mina afro eller aerobicspass såklart, haha.

På tal om det! Jag längtar verkligen efter att börja träna igen ska bli lovely.
Har börjat fokusera mer på mat, glykemiskt index och träning nu men på ett positivt sätt.
Herrå ätstörningen tja bra grejjer

Nä, nu ska jag tupera sönder håret och kladda in mina ögon med svart. Haleluja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar