söndag

agnes stryker streck

edit: han sa förlåt till sara igår. det trodde jag inte om honom.
vi stryker ett streck över det här nu okej?
här kommer det: -----------------


så, nu när det är avklarat är jag fantastiskt glad för jag har fått minst fem tröjbeställningar redan och jag ska sätta igång med att trycka på onsdag. mitt enda problem är att det kostar typ 120 spänn för mig att göra varje tröja och jag har ungefär så mycket pengar att klara mig på i hela månaden. men jag får låna pengar av mamma eller nåt och se det som en investering.

det är nåt jag tänkt på faktiskt.
mamma, pengar, osv. att bo hemma.
jävligt praktiskt, jävligt billigt och jävligt irriterande.
praktiskt eftersom att man kan komma undan utan att
behöva lyfta ett finger till städning och matlagning
billigt, så jag kan köpa dyra fina saker istället
irriterande eftersom resten i min familj också kommer
undan utan att lyfta ett finger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar