fredag

kvällen = ben & jerrys, marängsviss, yogité
gud vad jag måste muta mig själv för att stanna hemma och plugga en fredagkväll.

har funderat lite och skulle mycket hellre vilja bo hos pappa än hos mamma.
vilket hon såklart blir skitsur över och tycker att hon köpt för stort hus. so what, hon vet att jag ändå kommer flytta hemifrån nån dag - vad är skillnaden?
plus med att bo hos pappa är att han är mer chill än mamma med inställning till livet, mer generös med pengar, jobbar/är bortrest mer, har ett mindre och mysigare framtida boende, jag slipper deala med mina pubbesyskon och får ett överskådligt rum till skillnad från mastodontrummet jag hade fått hos mamma.
haha kan inte tro att jag säger nej till fetaste rummet med egen kamin och badrum, för en fjuttig tiokvadratare med papegojtapet. nåja vi får väl se först vad resten av min familj säger om saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar