söndag

okej. jag SKA ta mig i kragen.

har funderat nu och min ångest har börjat övergå då jag tänker på min kommande röda divan och min blivande guldvita tapet på ena väggen och ett sirligt målat guldigt rådjur på motsatta sidan och allt puttinuttigt jag kommer göra av rummet, så jag antar att det är ångesten som släppt. eller så skjuter jag bara bort tankarna på det som är viktigt.
anyhow verkar livet lite vackrare idag, vaknar av det varma ljuset från mina ikeafåglar, under dubbla täcken med nyrakade ben ligger jag och drar mig. jag brukar aldrig ligga kvar i sängen när jag vaknar, blir så rastlös, men idag känner jag mig lugn på något vis. det är skönt.

togaparty igår innebar för mig en miljard starka glenncigaretter och ett vitt lakan draperat runt mig , haklappstyle.
det är skittråkigt att inte dricka. men nu har jag i varje fall börjat röka igen så jag har nån tröst. fuck you nyttiga månad! nej, skoja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar