fredag

pandatröjan



nu är den äntligen här - pandatröjan!
bli coolare än alla fula glitterpoppare,
monokromare än en pingvin på ett övergånsställe
och mer téluktande än alla kafe strings feta koppar sammanlagt!



tänkte ta typ hundrafemti - tvåhundra spänn för en tisha. vill egentligen inte ta betalt så mycket men enbart en tröja plus trycket kostar mig typ hundratrettio. plus frakt på det, om nån ska vara på det viset och envisas med att bo långt bort ifrån västerbotten eller stockholm (där jag kan lämna över tröjan personligen).
trycker på vit bomullst-shirt med en metod som kallas screentryck, det blir riktigt fint.

hoppas folk vill ha, det har i varje fall blivit efterfrågan vareviga gång jag laddar upp någon av mina bilder på internetet.
kontakta mig för mer info, köp tröjan och bli en bättre medmänniska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar