måndag

bajsproblem i telefonsvararen

idag visste jag inte om jag skulle vara hundvakt eller inte under lucnhen så jag ringde och pratade in ett meddelande på telefonsvararen för att be henne ringa mig. nu är det på det viset att när jag pratar i telefonsvarare så svamlar jag och låter alltid puckad, och särskilt nu eftersom jag rantade på om att "hunden sitter och bajsar på sig om jag inte kommer ehh hoppas jag inte iallafall eeeh" .
bara det var ju rätt jobbigt, men det var inget mot när jag till min förskräckelse uppptäckte att det inte alls var Anna Inka på telelistan jag ringt, utan Anna Pakaya ett steg nedanför. ÅH NEJ. En av Umeås finaste fjortisar som kallat mig för sin älskling ett och sara älskling två (eller var det tvärtom?) har alltså fått ett bajsmeddelande av mig. Hon måste tro att jag är sjuk i huvet.

Och det kanske jag är, idag brände jag fett med pengar på barnhårspännen i glitter och rosa, imorrn köper jag förhoppningsvis en dockklänning i min egen storlek för dryga tusen. Dessutom kom mina rockinghorse-skor till mig idag! lite trånga på sidorna men jag ska fan gå ut dom här hemma innan så funkar dom bra. bilder kommer!

just fan, depeche till arvika! dags att skaffa biljetter. jag borde vara gladare men det känns dyrt och långt bort och depeche.... varför blir jag inte glad? jag älskar ju depeche.

nä, nu är det läggdags, tio. alltid.
vilken tid lägger ni er, är det bara jag som sover hundra timmar per natt typ?

1 kommentar:

  1. Åh Agnes. Sånt där händer alltid mig. Det är pinsamt, men lite roligt.
    Och jag går och lägger mig typ klockan 10. Eller 11 kanske. Det beror lite på. Puss <3

    SvaraRadera