fredag

bdsm och hjärngympa

idag berättade min naturkunskapslärare Jan att man förbrukar pissmycket kalorier bara av att använda hjärnan.
och han svarade jajjebox när jag frågade om man kunde gå ner i vikt på det sättet!
så jävla bra, tänk såhär: börja plugga, så förbrukar hjärnan fler kalorier. om du inte käkar fler kalorier än vanligt går du alltså ner i vikt då, plus att du blir jävligt smart som en liten bonus. guuud så bra.

blev medlem på communityt darkside, för bdsm-fantaster typ. på sin personliga sida kan man fylla i vad man tände på och bara för att jag RÅKADE kryssa i blöjsex så har redan två pers med blöja som pressbild skrivit till mig. på en enda kväll! haha, det här kommer bli skitkul. är du medlem där, skriv nåt fint och bajsigt till mig, jag heter pandasoppa där också, big surprise!
nä, gud avd jag är oseriös, det finns ju de som tycker sånt här är hemskt viktigt. blöjor. skrattar INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar