söndag

stjärnsmäll

sitter nyvaken med utkletat smink i ansiktet och dagens frukost framför mig, ett stort glas vatten och en alvedon.
drack alldeles för mycket brännvin special utblandat med oboy, ganska gott och himla klyftigt av mig att köpa färdigblandad drickchoklad att bara hälla i! lite för gott kanske för hej vad jag drack. sen skulle jag slåss.
idén som tidigare under kvällen verkat puckat och nåt jag aldrig skulle göra men jojodå, jag skulle slåss. och malin ställde upp! örfilar tills jag knappt kunde se för att huvudet inte följde med, naglar som rev upp ryggen, hångel på golvet, bitande i ben och sparkar i ansiktet. förstörde signes strumpbyxor (sry guman ska köpa nya, jag suger) och svalde aska.
svälj aldrig aska barn. det gör fruktansvärt ont.

..............................................................................


under dygnets tidigare timmar igår jobbade jag. tyckte jag att jag var rätt fin i håret med mitt fågelbo. har börjat hitta på grejer med löshåret mitt som inte innebär långa korkskruvslockar.
kjol: dáhrling
tröja: indiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar