tisdag

emos och kidneybönor

ju mer jag tänker på att min hals svullnar igen desto värre blir det! jag som trodde det var selleri jag lötsligt utvecklat allergi mot, men det är antagligen bara psykiskt, som alla andra problem jag har.. emoemocut.... HAH
tur att jag inte bor i ryssland, där blir det olagligt att vara emo snart, taggar egentligen inte, för då kommer antagligen alla my chem-dyrkare fly till sverige istället, det ligger ju rätt nära till hands.

jag har gjort mina egna bönor i chilisås eftersom mor min hävdade att det tydligen inte fanns på affärn. jag tror inte riktigt på det, mamma ville nog bara att jag ska tänka ekonomiskt och göra egna inläggningar istället för att köpa färdiga dyra. men hallå?! det finns kanske en anledning till det - det är godare med färdiglagade! nåväl, mina egna blev en explosion av salt och snusk i min mun och jag tror att jag seriöst ska hoppa tillbaka till åttans hemkunskapsklassrum och lära mig ett och annat.
det är väl antaliggen på grund av bönskiten min hals sväller igen. aha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar