lördag

strutsarna är som galna i år


att vara eller inte vara, det är frågan
så säger mannen som lånar sin frus behåar





idag rensade jag vinden och hittade bevis på hur konstig jag var som liten. alla sagor jag skrev handlade mest om vad personerna, deras katter och deras katters barn hade för namn. jag ritade bilder på den helige anden och jesus mer än vad jag ritade min egen familj. en gång gjorde jag en tidning som hette hoxlabladet, jag var väl åtta år gammal ungefär. här är den.



strutsarna är som galna i år!



min anspråkslösa önskelista. kulram, glitterkritor och vänner.

tack för all hjälp till dom svarta barnen i afrika

åh! jag som är så fredlig!

-gott med potatismos i nynäs. smaklig måltid!
-jag bantar

7 kommentarer:

  1. HHhahahHAHHAHAHAAHHAAHHAHAH

    SvaraRadera
  2. HAHAHA alltså ''tack för hjälpen till dom svarta barnen i afrika''<3

    SvaraRadera
  3. hahahaha åh, helknäppt och sjukt fint! "strutsarna är som galna iår!"

    SvaraRadera