tisdag

jag vill vakna upp snygg


före och efter färgning och plockning av ögonbryn samt färgning av fransar. helt utan smink, här har ni mig. röd och vacker, som ett skrikande spädbarn just urkommen ur moderns sköte.
förresten:
anledningen till att jag vill gå ner i vikt är att smala människor är snygga i allting, alltid. jag tycker oftast om mig själv och mina åttio kilo men det krävs lite jobb för det. midjekjolar, svarta färger och andra figursmickrande åtgärder behövs innan jag verkligen tycker om mig själv.
att vakna på morgonen och vara snygg, det är mitt livsmål. varför? jag vet inte. vad är meningen med någonting? haha. jag borde väl ha något bättre mål som sara som vill hjälpa andra och skänka tiotusen spänn till nån afrikan men jag gör det inte.



lista på saker som gör mig snygg när jag vaknar:
vara smal & fit
bra hy utan röda fläckar
färgade och plockade bryn och fransar
manikyr
bra andedräkt och vita tänder
finare bröst

bla bla bla. jag har seriöst planer för alla de här sakerna och hur jag ska gå till väga. varför just vaknande? jo, för då är jag ensam och är fin bara för min egen skull. och det är det vikigaste för mig - min egen skull.

1 kommentar:

  1. men du är så jäkla snygg, med eller utan smink. och din kropp är hurfinsomhelst!

    SvaraRadera