torsdag

mary lee sjönell



min nya förebild!
det är så himla snyggt att vara mörkhyad och ha silvrigt hår, önskar jag såg ut såhär.  detta är vad man får upp när man googlar mary lee sjönell, kvällens middagssamtalsämne. hon har tydligen skiljt sig från sin karl, som råkar vara mormors brorsson.
inte nog med att hon är snygg och framgångsrik, hon är nästan släkt med mig också, hahaha. mary lee har gjort mariestadsreklam, teliareklam och pumareklam bland annat.
tycker det verkar så himla kul att jobba med sånt. åh.

1 kommentar:

  1. hallå ny-veganen! njae, med tanke på att jag står ibland på morgonen och får välja "ska jag borsta tänderna eller borsta håret?" (det blir alltid tänderna) så lär det inte finnas tid till något tuperande precis... däremot blir det väl snart dreadlocks av det hela.

    men du - om du nu ska "vegana" tänker du väl på att du väljer ekologiska veganska saker? :)

    SvaraRadera