torsdag

rosa bella

före, efter!
mitt rum börjar ta sig, sakta men säkert.
 jag har målat garderobens tak vitt och väggarna rosa, sen tryckt rosor med schabloner på väggarna. tog helt enkelt och gjorde om rosen i photoshop med ett filtret "stamp" till svartvitt och bra, sen skrev jag ut det på fotopapper, och skar ut det vita med skalpell. 
piece of cake, särskilt om man låter t ex en lillasyster göra allt tråkigt förarbete.

ska beställa trådbackar från ikea att ställa därinne till kläderna.
 så himla tråkigt, finns det inget annat sätt att stuva undan dom på? 

2 kommentarer:

  1. jag vill också ha en stor garderob! min nuvarande garderob består av en sorts klädhängsstång. lite litet. drömgarderoben är (ofc) carries i filmen. gah!

    SvaraRadera
  2. det där var verkligen galet snyggt.
    Jag vill också måla insidan av min garderob..

    fast.. att ta ut alla kläder kändes mindre roligt..

    SvaraRadera