söndag

skärpning trollpacka

nu får jag väl ändå ta och rycka upp mig lite
vad tusan är det jag sitter och skriver om här?
att gud vad det är synd om djuren och wow här är min fula pimpade lampa?
att idag ska jag se på tv och ringa mitt jobb?
nej vet nån vad! 

jag får perspektiv numera.
jag har slutat bry mig om att äta nyttigt och börjat tycka att kläder är ytligt och fånigt.
intresset för det mesta har falnat och helst vill jag bara dricka vodka tills magen inte orkar mer, tillbringa dagarna med filt och cigaretter, och jag bryr mig inte om någon jävla vårsol heller för den delen.

låt oss hoppas att det här bara är en av alla dessa faser, framkallad av bortresande, internetfrånvaro och två timmar sömn igår natt. annars får ni snart inte mycket att hurra för i min blogg.

men ständigt.
dessa egobilder är ju skitkul och vad ni vill ha så här får ni en tjoho cute och rådjursögd, det är allt vad jag vill vara. 

varför ska jag anpassa mig efter vad folk förväntar sig?
varför ska jag vara duktig?
det får bli mitt internatinellakvinnodags-statement, att jag officiellt gått in i en egocentrisk bara-för-mig och oduktig fas.


låt oss hoppas att det här bara är en av alla dessa faser, framkallad av internetfrånvaro och två timmar sömn igår natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar