söndag

idol

"500 idoler i kö utanför Nolia
Mängder av förhoppningsfulla ungdomar köar sedan tidigt i morse utanför Nolia i Umeå. Detta för att få vara med i uttagningarna till TV-programmet Idol.

VK:s nöjesredaktör, Anna Lundström, beräknar att det strax innan portarna slås upp klockan tio stod cirka 500 personer i kön.
Uttagningarna pågår hela dagen. Programledaren Peter Jihde finns på plats och för underhållningen på utescenen står bland andra Danile Lindström, Industri Royal och The Bombettes.
- Här finns det många förväntansfulla, konstaterar Anna Lundström."
från www.vk.se


alltså vad i helvete är det för stil, jag funderar på att släpa mig ut i mina nymensade trosor med morgonrocken på svaj och vråla åt idolsvinen att hålla käften för folk försöker faktiskt sova!!! klockan nio i morse drog de igång, låter som att grannen spelar rixfm på högsta jävla volym. gud så sur jag blir.

1 kommentar:

  1. ååååh jag skrattar högt och får tårar i ögonen, fick en så jävla fin bild i huvudet! <3<3<3

    SvaraRadera