söndag

spenatsoppa

igår satt vi vid en fontän, drack vin i en kåsa, köpte en hemgjord tokiohotel-pin av ett litet emo och hamnade till sist på shape up. där sjöng folk broder daniel för mig och tyckte jag var för ung för att lyssna på dem, då tyckte jag att skit samma för ni kommer dö innan mig.

men innan dess åt vi middag hos mamma, vi satt utomhus i solen  för första gången i år. jag hade haklapp sådär som gubbar, nerstoppat i  halsringningen, för jag ville inte smutsa ner min nya tröja. man ska sörple när man äter söppe!




det var trevligt.
nu har jag vaknat, mitt bästa fylletips är: ställ vatten brevid sängen! så kan man leva på morgonen utan att dö först. 
dags att väcka mina pandor som ligger och sover i klädkammaren, de hittade hem till sist!


ps.
idag firar jag min trehundrade bevakare på min bilddagbok och min femtionde bevakare på bloggkoll! med blodpudding! BLOD SKA MED BLOD FIRAS.

1 kommentar: