tisdag

studentstrapatser

eftersom min kära bror slarvat bort externa hårdisken med alla mina hitsongs på så tvinbgas jag i detta nu streama musik från youtube samtidigt som jag kopplat en sladd till bandspelaren i rummet intill som spelar in skiten på kasett.
allt för min klass alltså!
imorgon har vi ju studentfirande och flakåkande och gud vet vad.
vi fixade vagn och traktor så sent som idag, eftersom fittan som skulle köra oss ställde in i sista stund. det är inte ett lätt uppdrag att fixa en traktor på en dag, särskilt om man är estetare på estetskola. jag menar, för fordonarna är det ju knappast ett problem.
note to self: lär känna fler fordonare.

 jag har fått privelegiet att välja musik. så nu jävlar blir det hava nagila och this is sparthaaaaaaaaaaaaaa. 

smakprov på morgondagens strapatser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar