onsdag

film film film

åh vad ni är fantstiska! filmtipsen rullar in, keep em comin! jag tänker se asmycket film nu! jag vågar dock inte ladda ner haha så jag tror jag ska hyra. eller låna av anders, han är en rar polis med alldeles för många dvd:er att välja på. 
har även börjat fundera på att köpa mina absoluta favvifilmer och ha i en liten hylla, för det är så bra att unna sig saker man verkligen tycker om. som böcker. jag har fina böcker. dags för fina filmer. tror marie antoinette är asvärd att bara ha i bakgrunden när man klär på sig på morgonen för lite inspiratioN! mer sånt åt folket.

 kom på att jag glömde ju nämna party monster i förra inlägget över mina favvisar, som är världens finaste film, inspirerande och knasig. klubbkids på åttiotalet i platåskor. ååh.


1 kommentar:

  1. glömde the greatest of 'em all;
    ROCKY HORROR PICTURE SHOW!
    musikalfilm om transor! wonderful!

    SvaraRadera