torsdag

osnord


haha det här är tydligen jag! jag begriper inte vad det går ut på men det är fruktansvärt rart tycker jag, känns som att någon ritat av mig. det är det finaste som finns, när folk ritar av en (särskilt de som säger att de inte KAN rita, det blir så från-hjärtat-aktigt då).
den här sötnosen är det som gjort bilden plus några fler. knasigt men smickrande.
  shelley och joachim är också med i thesimsform eller vad det nu är. jag vet inte vad det är med folk och placera mig i samma sammanhang som shelley men det är tydligen poppis, sist var ju i den där brasilianska modetidningen om ni kommer ihåg. aja skit samma ska va glad!

1 kommentar:

  1. Ååååååh nu blev jag glad :D
    jag är bara white & nerdy och gör bloggare jag tycker om i sims, och ... hum, det är nog enda kopplingen jag kan se mellan dig och Shelley. Och att ni båda är jättesnygga.

    SvaraRadera