lördag

AJ AJ AJ LOVE LOVE YOUUUU *puzzahr*

HAHA!!! hej, alla undebrara läsare. jag har en bekännelse: jag är gravid!!! nej jag skoja haha jag måste bara säga att jag låtsas bara vara dryg för på riktigt är jag faktiskt hur snäll som helst!
det var vad jag ville säga.
åååh vad ni är fina alla som läser, förlåt om jag var dum mot nån på internet typ sa att nån såg ut som en gotharee/agnes i fucking åmål haha det var ju menat vara snällt egentligen.
jag är hos clara och alla kalazar och jag dricker körsbärsvin blandat med mjölk = världens smartaste drink. den ser ut soms pya för mjölken blandas så ingenv ill dricka för den ser så äcklig ut, så manf år den för sig själv. OCH DEN ÄR GOD! men men, dricker måttligt iaf orkar ba inte rätta.
på måndag kommer jag hem!! poå måndag blir jag hälsosam! haha *LÖGNAREN I MIG KOMMER FRAM* *hehe* *skojar* *ler* *älskar er* *inte full* *bara fin* *som ni*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar