måndag

några mindre lyckade och några mer lyckade partyoutfits genom tiderna

Image and video hosting by TinyPic
beachfekke utomhus och jag var gangurowannabe.

Image and video hosting by TinyPic
fest hos erik30, en gammal lam kille med försmak för unga flickor.
jag vet inte vad som flög i mig men blått och lack var tydligen fint.

Image and video hosting by TinyPic
ida hade halloweenfest och jag var rosa sjuksyster.
fråga inte vad thilde håller på med på väggen bredvid mig.


Image and video hosting by TinyPic
en annan halloweenfest året innan. jag var en rosa elefant. fast emo. hrm.


Image and video hosting by TinyPic
seriefigursfest hos ida, jag var utklädd till Seriefigur med pappersfransar och svartvita kläder.


Image and video hosting by TinyPic
Paulina och jag ramlade omkring efter pridefestivalen och åt falafel till sist.
En kille frågade vad jag köpt för något och jag svarade att den var rosa och billig. precis som jag. Kanske var dumt sagt.

Image and video hosting by TinyPic
Vi hade ryssfekke, jag horade till mig lite mer sen med blå ögonskugga och ännu mer leopard.
Stackars ryssar, varför tänker man osökt på horor när ryssland kommer på tal?
Ja ja skyll er själva traffickinggubbar.

Image and video hosting by TinyPic
schizofren på fest med tema rehab


oki fulast/finast?

9 kommentarer:

  1. finast var ryssland temat
    fulast var... emoelefanten :(

    SvaraRadera
  2. lehtt sjuksyrra å ganguro <666

    SvaraRadera
  3. rysshoran var i alla fall finast. fulast är nog jävla emoelefant eller vad det nu skulle vara.

    SvaraRadera
  4. emoelefant o schitzo var fulast

    resten var fint!

    SvaraRadera
  5. Serien var snyggast,emoelefanten vart fail :(

    SvaraRadera
  6. tycker nr 2 är rätt chic!

    SvaraRadera
  7. vill ju också fara på fest och få klä ut mig.............. älskar rehab outfitten

    SvaraRadera
  8. haha jag älskar schizo outfiten, fint med folk som lägger ner lite tid på hur dom ska se ut :D

    SvaraRadera
  9. jag gillade faktiskt leopardjackan! d:

    SvaraRadera