tisdag

ett jävla bra tidsfördriv åt folket

istället för att gå i skolan och göra prov som man inte har pluggat på, istället för att städa och packa till paris, istället för att fixa banktransaktioner, istället för att äta bullar, istället för att gå ut med hunden, istället för att göra allt som är tråkigt men måste göras tycker jag att vi läser bloggar istället. här är några av mina favoriter just nu. har ni några favvisar att tipsa mig om?


Skinhead Barbiedoll

"Hatar sådana där *BUHUU*jagärvärldensfinastekillemenjagfåraldrigfittaförtjejervillbarahasvin-snubbar. Asså please. Det är skillnad på att vara snäll & på att vara en jävla mes."




enkelt s
"Gårdagen var kalas! Massa fina människor, hög musik, massor med puls, dans, blåmärken, balkongsång, stjärnor och sådant trams.
Glömmer ibland bort hur jävla mycket jag har tyckt om er."


"(När jag var liten önskade jag mig alltid döden. Men den inträffade aldrig. Jag längtar fortfarande till döden när jag åker bil.)"




Smaskigt fakta
"ALICE I UNDERLANDET
ANDROGYNT
FANTASI
KREATIV SMÄLTDEGEL
NAIVISM

Här, kära modeälskande läsare, är männens ledord för modehösten. Vår modell Ramón visar i följande bildsvit hur man bär upp dessa fem nyckelord på bästa sätt. Fantastiskt."


men sattan, en blogg
"Tråkigaste intressena man kan leva för:
MOTORER
SPORT
HÄSTAR"



radisorna
"nu på tisdag kommer tokio hotel till stockholm hörde detta precis, källa: spotify. om jag hade mina försäkringspengar för vanprydande ärr i ansiktet på kontot just i detta nu hade jag åkt på momangen obs inte ett skämt vill jämföra killen som ser ut som tom kaulitz på min skola och tom kaulitz IRL för att se om dom är så himla lika egentligen. dessutom: tanken på att stå mitt i en svart smet av svett + smink + galna gråtande brudar och ej kunna röra sig bara blunda och gunga med i gunget tycker jag känns tilltalande. tror det skulle påminna mig lite om tiden då jag inte var född utan låg där i min moders livmoder och jag kanske kunde få en flashback och vara den enda som kom ihåg tiden då jag inte ens var född. då hade jag kunnat skriva en bok om det, eller kanske bara döpa om min blogg till ungtfoster16 och blogga om det. då kanske någon iallafall ville läsa i min blogg."


ribcage
"Fick vi någon snö? nej. vi fick snö för en dag. Nästa dag hade den smält bort. Det var seriöst allt vi fick den senaste vintern. Så jävla tragiskt, och hemskt. Bland det finaste jag vet är att promenera ordentligt påpälsad mitt i natten när det snöar, helst med en cigg i munnen också..Röken blir så fin när den kombineras med luften då. Och allt är så otroligt tyst. Så jävla tyst för en gångs skull. Det är en sådan fridfull tystnad att man hellre lyssnar på den än another sunny day i hörlurarna. Och då är det goddamn bra kan jag säga er. Och snöflingorna och trampa-i-snö-knastret..."



olle edward -
"skulle du kunna tänka dig att videoblogga?
hahah neverrrrr. ser så sjukt töntigt ut när folk sitter framför sin web, försöker se lite dekadenta ut, prata skrovligt och """bjuda""" på sig själva. möjligtvis filma vad jag gör men inte videoblogga"

3 kommentarer:

  1. shit man läseru ej pulsurbalanziz!

    SvaraRadera
  2. + asså älskade nellie när jag läste ungtfoster16 hhahergöerag

    SvaraRadera
  3. åh fan vad förvånad jag blev när jag såg min bild, du gjorde min dag finaste pandasoup!

    SvaraRadera