onsdag

hemmasås

this is me, fabolous, aight. insåg just att jag ser ut som en bakfull quasimodoliknande gammal farbror med mittbena. men det får man göra när man bara är hemma och ligger i soffan en hel dag. eller?
den andra bilden är från då jag orkade fixa mig även när jag bara var hemma, med min favoritgosetröja.
har så många nötta stora gosetröjor att såsa runt i att de fått sin egen låda i garderoben. ofta är det mammas eller pappas avlagda åttitalsplagg.
men alltså,
ska man vara fixad eller ofixad när man bara är hemma ensam?

2 kommentarer:

  1. säkrast är ju om man är fixad ifall det skulle komma någon.. men det är ju bekvämare att såsa

    SvaraRadera
  2. Ofixat är bäst! Annars blir man inte lika glad när man ser dig själv fixad. Måste ju få gå och bryna och fjässa och bara vara sitt myspruttiga jag, också.

    SvaraRadera