torsdag

tagning åde



Gubben : Hörruu , du där . ?

Flickan : Va , jag ?!

Gubben : Jaa , vem annars ?!

Flickan : Jag lyssnar ...

Gubben : Kom hit !

Flickan vågade inte riktigt gå dit så hon stannade kvar där hon stod från början .

Gubben : Hallå , är du döv eller ? Hör du inte att du ska komma hit ?!

Flickan : Men jag känner inte dig och jag vill inte komma till dig !

Gubben : Vadå tror du att jag är farlig ?

Flickan : Jag kan aldrig vara säker .

Då gick gubben emot henne och hon började springa , springa till sin mamma !

Men flickans mamma var inte där hon var förut . Flickan fortsatte att springa , bort bort från allt ! Gubben sprang efter henne . Men till slut orkade inte flickan mer så hon ramlade ihop på marken . Hon märkte att gubben inte var kvar där längre och när hon öppnade ögonen låg hon på sjukhuset . Det satt en doktor på ena sidan sängen och hennes föräldrar på den andra .

Doktorn : Nu har hon vaknat .

Mamman : Hej Lovisa , vad hände ?

Lovisa berättade allt som hade hänt och mamman blev gråtfärdig och besviken på sig själv att hon inte hade vart där när hennes dotter behövt henne som mest .

Doktorn : Lovisa , det här är en känslig sak men . Du har blivit våldtagen av någon när du hade svimmat av . Du ramlade fick hjärnskakning och svimmade någon våldtog dig och nu ligger du här .!

Om du är emot våldtagning så MÅSTE du ladda upp den här texten inom 1 min . Tiden börjar nu!

2 kommentarer:

  1. hjälp jag hann inte = är för våldtäkt??? va??? kan jag aldrig göra något åt detta nu eller

    SvaraRadera
  2. HAHAHA "och nu ligger du här!"
    thats just how it goes eller nå, underbar

    SvaraRadera