onsdag

ett litet frieri så här på sjuk kvist en

SYND OM MIG! ÅHÅHÅ SKÄR MIG!!

9 kommentarer:

  1. haha jag funderar på att fria till dig kvinna, jag har mensvärk OCH feber och ändå sitter jag och faktiskt skrattar så jävla högt åt detta, haha, åh NU MÅR MAN jag också!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHA!! Jag dör! Är också sjuk, men känner mig genast bättre efter att ha tittat på denna uppfriskande video. Som ett glas rökig whiskey tidigt på möra! (fast oj, det var visst inte alls tidigt på möra, OPPPS)

    SvaraRadera
  3. koreven: jag går på alvedon och tekoppar, jag är väl helt normal.

    tack ni andra, vi gifter oss i soluppgången

    SvaraRadera
  4. Helt jävla fantastisk videoblogg.

    sv: Cash musik får en att andas utochin på sig själv. Pretentiöst but true.

    SvaraRadera
  5. HAHAHA, du är fantastisk! You made my day babe!
    Du är den stördaste, snyggaste och bästa jag vet just nu!
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  6. du är så jävla råcool

    SvaraRadera
  7. haha, det här gjorde min dag!
    så härligt med folk som kan bjuda på sig själva.
    tack!!! världens finaste videoblogginlägg

    SvaraRadera