fredag

städmysteriet

Image and video hosting by TinyPic
mina örhängen hänger prydligt på rad i små hål i kakfatet jag använder som smyckesskrin, nyss låg de i en liten plastlåda.
mina deodoranter är prydligt uppradade på hyllan ovanför mina ännu prydligare uppradade parfymer, nageloljor osv. det hela vore ju toppen förutom en liten skrämmande detalj - jag har ingen aning om vem som städat bland mina saker. för inte är det jag!
kan se framför mig hur typ nån festgäst från helgen står och småskrattar när den ett efter ett hänger upp mina örhängen bara för att jag ska bli psykad när jag inte fattar vad som hänt i mitt rum ba "nåt är fel men vad". det är väl inte så hemskt. men att rota i mina lådor och stapla upp mina deodoranter i andra sidan rummet, alltså det är ju lite läskigt.

jag kanske ska vara glad att nån städat bland mina saker och sluta vara paranoid att örhänges-hängaren fortfarande är kvar hemma hos mig och ska hoppa ur en garderob och hänga upp mig också när som helst.






1 kommentar:

  1. MEN VEM TROR DU ATT DET ÄR EGENTLIGEN!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    puss varsågod my pleasure darrrrrl!

    SvaraRadera