tisdag

tutorial: arabögonbryn

Många frågar mig hur jag får så snygga ögonbryn! och svaret är att jag använder bara loreal perfect eyebrow complexion skin care! kluttar på lite varje kväll så växer de ut så fint sen. skoja, jag ritar dit dom med en eyeliner jag fått i en hannah montana-tidning för tioåringar.
jag gör brynen på olika sätt varje dag men idag gjorde jag såhär, watch and learn!

1. rita typ en mall, så de börjar på samma sätt. obs ba halva brynen, upp till där de är som högst.
2. måla resten av brynet, från högsta punkten och så neråt.
3. fixa till så det blir en fin övergång och inga hackiga jävla saker.

4. fyll i hela härligheten

5. ta en tops och finslipa, måla dit, finslipa, måla igen osv osv osv. har du en bra ögonbrynsdag lär detta inte ta så lång tid.

Image and video hosting by TinyPic
6. dra på en peruk och ta en härlig bild på

DAGENS OUTFIT!!!!
peruk: buttericks
tröja: avklippt och tryckt på av yours truly soup
leggings: sydda av min fabulösa lillasyster
skor: buffalos köpta på loppis i paris



okej, andra personer med feta ögonbryn att inspireras av:

Image and video hosting by TinyPic
systra mi

audrey hepburn

Image and video hosting by TinyPic
bellybutton

gamla ladden

och sist men inte minst the goddes of stora ögonbryn: monowitz

3 kommentarer:

  1. Ja hallå det var gud härsöndag, november 29, 2009

    Tips: använd inte bara tops till att göra brynen jämna! gnugga istället hårt med den på hela ögonbrynet, då ser det otroligt naturligt ut. topsen ska gärna vara halvfuktig. om det försvinner lite är det bara att måla försiktigt i.

    SvaraRadera
  2. Laden, såg honom på sthlm streetstyle igår. Killen har verkligen koll.

    SvaraRadera
  3. du har glömt bruden med dom snyggaste ögonbrynen!

    http://sv.tinypic.com/r/2gwsx05/6

    http://sv.tinypic.com/r/2qi4m5g/6



    http://jocelyns.blogg.se

    SvaraRadera