torsdag

GOD JUL

känns det inte lite fel att blogga/sitta vid datorn på julafton? har lite tragiska skuldkänslor över att jag inte i detta nu proppar i mig gröt med släkten utan istället sitter ensam vid en dator.
hur som helst, det jag fått i jul är lite gott och lite blandat. typ vuxenpresenter alltså gåvor i form av unicef-myggnät till fattiga barn. och pengar! de ska supas upp! inte vuxet! men kul!

nu ska jag sova för imorgon ska jag gå själv på julotta i kungsholmens kyrka.
nåt som också är ett tecken på att julen firas på vuxnare sätt är att man blir gladare av att ge presenter än av att få dom. så var snäll och berätta om det finaste ni gett bort i julklapp!

1 kommentar:

  1. i år var det fan lätt chokladmagneterna jag köpte till mamma, fem små pralinmagneter, eller magnetpraliner (???) hursomhelst så var de jävligt gullegull. Hon lyste upp som en sol när hon såg dom, fick mitt hjärta att schmälta!

    SvaraRadera