tisdag

Min släkt firar jul.

1. jullunch på kungsholmen, mamma spelar julsånger bakom amaryllisen och alla vrålar ikapp i olika stämmor. min kusin karin som var julfé (typ alternativa tomten) tar det lugnt i år och myser med sin knähund.


2. en schackmålande attetnionwhore till tomte försöker få uppmärksamhet på teven men icke då, alla är för upptagna med att antingen öppna paket, skrika, spela ännu mer piano, skälla eller äta.

3. ture blir helt manisk och ska riva sönder varenda paket, tills han börjar öppna de som inte delats ut än och får en smäll på käften så han börjar blöda och dör en plågsam juledöd

4. alltid lika kul med Kära Återseenden på kvällens julmiddag i tumba! min syssling eller kusin eller kusinbarn, jag vet inte riktigt vad hon är, har blivit emo och börjat lyssna på my chemical romance. kul!


5. alla går hem och sover efter att ha tagit några egoposebilder i speglarna på mina kusiners välupplysta badrum. go jul. NEJ NU ÄR DET NOG MED JUL ITZ ZO OVER

1 kommentar:

  1. hallo...
    Hmmm..
    ja, jag vet inte ens vad jag ska säga, orkar inte läsa din blogg, klockan är för mycket, men kikade på dina filmer^o)
    jag fattar injgenting(kan också bero på at klockan är mycket)
    är du inte klok någon stans?? Det är väll inte jag heller (så håll käften på mig)
    Du måste ju skojja?? eller?? Den med pälsarna eller den med håret? eller?? nej det finns speciella människor, inte så att du är bågskytt?? För bågskyttar är ett släkte i sig:P..
    Nej skall inte terrorisera dig mer, skall kika förbi i morgon och kasnke läsa istället, se om du är lite vettig;)...
    synd att man inte har mer hår så man kunde testa det där emd håret, mitt hår räcker bara till ett lager:o..
    ha en bra dag.

    SvaraRadera