onsdag

taking myself in the krage

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

idag köpte jag julklapp åt mig själv, en fin pappersdrake i form av en karp som jag hängt på väggen. den förtjänade ett städat rum, så det är vad jag dessutom gjort hela dagen. plus möblerat om och julpyntat litegrann i lila glitter. känns bra att ha tagit tag i mitt rum litegrann, nu ska jag ta tag i mig själv och mitt pluggande. tror jag mår bättre av det! shoppa, städa, plugga. yea yea its my life and i do what i feel like. pfft.

2 kommentarer:

  1. Sv: MOHAHA! }) Jag vet! Kän dig förföljd! (A)

    Kommentar: Jätte fin/cool lampa! :D

    SvaraRadera
  2. fy tusan så fint rum!! wow!
    ps. du vill inte ställa upp som luciakandidat? :) ds.

    SvaraRadera