söndag

Tre emosanningar om mig

x_emo_x_modigt_att_lägga_ut_privatlivsgnäll_på_internet_x_emo_x

Det här fenomenet, bloggar och internet och att inget är privat längre tycker jag är ganska befriande. Visst är det lite obehagligt att ens privatliv försvinner mer och mer men vem fan bryr sig? Jag har väl inte så mycket att dölja. Så nu tänkte jag dela med mig av lite privata tragiska sanningar om mig själv som jag just insett.

Sanning nummer 1
Jag är rädd för sex och rädd för killar. Jag tänder mer på tjejer men det beror nog inte påatt jag är lesbisk utan på att jag är så himla osäker när det gäller allt som har med närhet att göra och är säkrare med tjejer överhuvudtaget.

Sanning nummer 2
Innerst inne vet jag att jag alltid är ensam och hur mycket folk än övertygar mig om hur mycket de älskar mig kan jag inte tro på det på riktigt, för man har bara sig själv till sist.

Sanning nummer 3
Jag tycker om att ha friheten att berätta sånt här för vem som helst som läser, det får mig att känna mig som att jag inte har nåt att dölja och inte skäms för mig själv.
Men jag skäms visst.

2 kommentarer:

  1. ÅH JAG KÄNNER IGEN MIG I SANNING ETT :O

    SvaraRadera
  2. jag vet att du gillar att blogga. Jag älskar att läsa din blogg för du skriver så bra, intressant och roligt och varierat. Jag går ofta in på din blogg för du uppdaterar ofta. Det tycker jag är ett stort plus. Och varje inlägg du skriver har en mening för det är inte bara nonsens snack. Tack för att du bloggar. Jag vet att du gillar att blogga.

    SvaraRadera