måndag

Jag är sjuk och då får man göra listor men ni behöver inte läsa

Jag har insett att min senaste kyss: var inte med den jag vill att den ska va
Sist jag grät var: nyss, det enda jag gör är att gråta
Jag lyssnar på: allt utom hårdrock och progg för det lyssnar mina föräldrar på ---rebell---
Den värsta känslan är: skam
Den bästa känslan är: skam
Jag är bäst på: att baka scones
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: elvisp the king
Det finaste som finns är: när bäbisar skrattar....... precious.... och kattungar och rosetter
I sommar: ska jag vara jättefull för det är mitt sista sommarlov och det tänker jag inte komma ihåg
Jag kan inte: slicka fitta ordentligt, lär mig
När jag bakar så bakar jag: jättetidigt på morgonen typ gör muffins åt mina bakiskompisar
När jag vaknar på morgonen: önskar jag att jag kunde ligga och dra mig men vill enbart kissa
Idag har jag: chattat med amerikanska soldater i Irak, sa såhär "visar brösten om ni slutar kriga"
I morgon kommer jag: i trosan
Jag vill verkligen: skita i skolan och jobbet och allt och ba festa bort mitt liv men det ska jag inte jag ska ta mig i kragen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar