fredag

MITT ÅR I UTSTYRSLAR







januari
sportade indiebandet i ett bernyinspirerat halvrosa/halvvitt hår hela månaden igenom. trotsade snön i platåskor och tjocktröja, fuck värme lixom





februari
färgglada lilla smällkaramell vad flög det i mig? klittehjpop-nerven kliade lite för mycket


mars
nikotinfri och lycklig. fina naglar också!



april
vart lite sådär härligt retro: både pro ana igen (demonstrerade mot fett på första maj), och även pandor var det finaste jag visste igen. varför gilla nya saker när man kan gilla gamla. alla ba: får jag ta på ditt hår det ser ut som sockervadd igen.


maj
gick i skolan i hårinpackningar under turbanen, hängde i köket me skålen ''hängelihäng'''






juni
gick på balen utklädd till bakelse typ, jobbade i glasskiosk iförd hatt och ett glatt leende på läpparna


juli
ville så gärna vara pandig igen nu att jag färgade håret svart. åkte runt på festivaler och härligheter.



augusti
skolan började och dit svassade man i sin finaste päls och sextiotalsdille


september
jag: vad kul att posa med samma underbett i samma hårband i typ samma kläder men på olika platser i världen typ paris och stockholm och umeå.
ranvi: veritas raring veritas



oktober
perukbonanza!!!!!!


november
hippievecka @ mah place och guld blev min favvifärg.


december
två olika bajsnödiga poseringar men lika fint klädd var jag för det!



damn i'm cute!!!

7 kommentarer:

  1. haha turbanen var ju smart, och en snygg bild

    SvaraRadera
  2. Agnes du är så jävla fabulös!

    SvaraRadera
  3. cool stil du har!!

    SvaraRadera
  4. anonym: haha vadå för stil, vilken av dom? hoho

    tack resten!!!

    SvaraRadera
  5. fan vad snygg du är agnesförfan!

    SvaraRadera
  6. asså din hårfärg nu är ju helt perfekt!!!!!! ser ut som sån kogalfärg när dom inte bleker sitt svarta hår helt och hållet

    SvaraRadera
  7. niiiice :)

    gillar februari bäst...

    SvaraRadera