söndag

upsettin de neijbourz

Image and video hosting by TinyPic
fest hos mig och den som dricker mest kommer hångla med flest
Image and video hosting by TinyPic
ockaz och hans vän joel från märsta eller var det nu var
Image and video hosting by TinyPic
chillar i soffan
Image and video hosting by TinyPic
joel & jenny, målade tydligen twiggystreck under hennes ögon, varför gjorde jag det?
Image and video hosting by TinyPic
sen insisterade ockaz på att vi skulle klä ut oss
Image and video hosting by TinyPic
när ska jag använda rejvtröjan annars? perfekt matchat dessutom med kaninöron, rävsvans, goggles och stalin
Image and video hosting by TinyPic
skjulet och onebyoneloadupthevan
Image and video hosting by TinyPic
vet inte riktigt vilka det här var, konstiga hårfärger
Image and video hosting by TinyPic
snygga ben när öppnar dom
Image and video hosting by TinyPic
missnöje
Image and video hosting by TinyPic
och här sitter jag och ser ut som att jag är snäll och izabell som att hon sjunger eller bajsar
Image and video hosting by TinyPic
rökpaus
Image and video hosting by TinyPic
baby spice tittade förbi
Image and video hosting by TinyPic
sen rakade jag benen i panik och skar mig, baby spice blev brunhårig och sen lyssnade vi på celine dion.

5 kommentarer:

  1. du, tack så hemskt mycket! dina var inte dåliga dom heller. ögonbryn ska vara stora!

    SvaraRadera
  2. haha "lyssnade på celine dion" nu förstår jag ;) PUSS agnes, så jag saknar dig. /kornet.

    SvaraRadera
  3. Angående bild 6. Det är nog snarare Lenin än Stalin. Fin blogg du har :)

    SvaraRadera