tisdag

Anställ mig eller döden dö

jag har varit så arg idag för att gymnasieungdomar inte ens kan fatta nåt.
jag blir så frustrerad på folk som saknar allmänbildning. särskilt folk i min ålder man ba var har ni varit hela livet under eran fulsten eller va

men nu blir det bättre för jag har fixat klart mitt cv och ska söka jobb i stockholm överallt, typ. om nån vill anställa mig så kan jag ju säga att jag är En Ansvarsfull Social Och Trevlig Tjej På 19 Jord Snurr Som Även Är Kreativ. och allmänbildad vilket verkar jävla sällsynt dessa dagar!! jag har jobbat på
demensboende
telefonförsäljare
inredningsbutik
rättvisemärktbutik
och kafé jättelänge jag kan göra skitgod latte och städar gärna jätteskitiga platser typ toaletter.
plus vart modell för skoaffär och streetstyle i en tidningi brazilien och en konstnärsgothiclolitautställning

ååh jag är så bra och alla andra är så puckade, skitdrygt. är glad att jag iallafall hittat några smarta människor att umgås med. idag ska vi dricka kaffe. det blir bra!
alltså jag brukar inte vara såhär besserwissrig, hatar folk som är det men skit samma

2 kommentarer:

  1. Är du bara 19?? Kanske låter drygt men du verkar äldre. Dessutom får jag både åldersnoja och prestationsångest av ditt CV.
    Själv har jag cirka två meriter på mitt, båda lyder: fastighetsskötare (finare ord för att klippa gräs och grovdammsuga källare). Glamouröst värre.

    SvaraRadera
  2. men ÅH va fab! hoppas att du är kvar i fjollträsket när jag kommer hem igen till sommaren, bäztiz! <3

    SvaraRadera