fredag

nothing is as precious as the smile of a matbloggerska

pimp your myspace
Hahahaha har ju börjat matblogga nu, i framtiden ska jag lägga upp kort på allt jag äter för att sporra mig själv att ta mer hälsosamt HAHAHA SKOJAR JU never in my fucking life, jag hatar matbloggar. typ lika tråkigt som bäbisbloggar eller hästbloggar!!
men skit samma ni ska få plågas i smaskandets obehagliga värld, idag har jag lagat smoothiefrukost till mig och sara (ps. har döpt gifen till "försvinnande gott") och såhär gör man:
  1. ta en påse frysta hallon
  2. hacka ett stort äpple i småbitar
  3. mixa ihop, blanda med kardemumma, sojamjölk
  4. och nåt sött typ sharonfrukt, färska dadlar eller sylt. jag tog hjortronsylt!
  5. he i nå frön om du är nyttig men det är inte jag
  6. mixa lite till för det är kul att mixa hahahahahhaha dj mixerbordet yeah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar