lördag

Image and video hosting by TinyPic

Idag tänkte jag såhär: jag vill ha en midjekjol för då ser det så fint ut med ett förkläde på som snörps ihop därimidjan när jag ska jobba hela dagen på kaféet. Och så tänkte jag: det är påsk snart och därför får man vara lite kyckling i färgerna. Och trollsländorna är superduperfina men det är synd att de bara får sitta i min året-runt-guld-gran så jag tog med några i håret idag.

Dagens outfit
Trollsländepynt: Schmäckkompaniet
Midjekjol: Sydd av min lillasyster
Strumpbyxor: Ica maxi eller coop
Påskgul tröja: Ärvd av en kompis

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. ÅH JAG ÄLSKAR DET.

    Apropå din kommentar - JA DET ÄR ASFUCKINGJÄVLASKITSNYGGT. Det vidriga är ju att eftersom McQueen är död så kommer det inte bli några mer av dessa fabulösa kreationer.

    SvaraRadera